loading...
دانلود موزيك
فرزاد بازدید : 443 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

همه آهنگ ها(به ترتیب حروف الفبای انگلیسی) به همراه لینک دانلود

۱.آدما وفا ندارن

۲.آه منه

۳.علی اصغر(ویژه محرم)

۴.الوداع

۵.عمو عباس(ویژه محرم)

۶.آرزو

 

بقیه در ادامه مطلب...

.اشک منو در نیار

۸.به پای حرفام

۹.بی تو دارم میمیرم

۱۰.چند روز

۱۱.چشمای من

۱۲.دارم از دست میرم

۱۳.دردت به جونم

۱۴.دست اونو نگیر

۱۵.دلکم

۱۶.دلم

۱۷.دورت بگردم

۱۸.الهی عمرت تموم شه

۱۹.عشقمو بپذیر

۲۰.فدات شم

۲۱.فقط اشاره کن

۲۲.فقط تا هفت روز

۲۳.گریه

۲۴.قربون چشات

۲۵.غصه نخور

۲۶.حقیقت

۲۷.حلالم کن

۲۸.حال منم خرابه

۲۹.هرچی تو بگی

۳۰.حرف نزن

۳۱.هستیه من

۳۲.حتی

۳۳.حیا کن

 ۳۴.هی تو

۳۵.جونم واست بگه

۳۶.کلاس نذار

۳۷.خدانشناس

۳۸.خدانگهدار

۳۹.لباس عروست رخت عزاته

۴۰.مکن ناز

۴۱.من از خدامه(به من نگاه کن)

۴۲.منو ببخش

۴۳.مسافرم

۴۴.نا مسلمون

۴۵.نبض جسد

۴۶.نفس

۴۷.نفرین

۴۸.نشون به این نشونی

۴۹.اون روزا که میخواستمت

۵۰.کلیپ پارک(نازتو میکشیدم.بردی ز یادم)

۵۱.رو کی قسم میخوردی

۵۲.تا کی باید

۵۳.تقصیر تو نیست

۵۴.تک پر

۵۵.واسه من سخته

۵۶.یا حبیبی

۵۷.یادت رفت

۵۸.ینی دوسم نداشتی

۵۹.یه دل شکوندم

۶۰.زبونم لال

۶۱.زود رفتی گلم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 603
  • بازدید سال : 7,072
  • بازدید کلی : 94,976